Elke ondernemer wil uiteindelijk een product of dienst verkopen. Alleen, hoe zorg je voor interesse bij klanten? Waar vind je de perfecte afnemers? Welke waarde geef jij je klanten? Kortom, wat maakt jou uniek?
Een duidelijke sales en business strategie is cruciaal voor het behalen van je omzet- en groeidoelstellingen. De meeste ondernemers en managers hebben geen tijd om hun eigen strategie te valideren.
Is het nog de juiste koers? Welke kansen zijn er nog meer en hoe zetten we dit goed in? De managers en ondernemers worden opgeslokt in de dagelijkse business waardoor de strategie vaak vooruit wordt geschoven. Dat is jammer, want hierdoor laat je kansen onbenut.
Ik help jou als ondernemer en manager met de juiste sales en business strategie wat ervoor zorgt dat je niet alleen meer producten verkoopt, maar ook groeit in zichtbaarheid. Want door mijn 15+ jaar ervaring in de media (RTL, Ad Alliance, Talpa) heb ik een ruim netwerk opgebouwd waardoor ik jou ook kan helpen bij het opzetten van succesvolle partnerships en sponsoring activiteiten.
Ik heb de kracht van een goede sales en business strategie in elke baan en bedrijf van mijn carriere gezien. Van partnerships in bordspellen, boeken, events, workshops, podcasts, film premieres, kledinglijnen, chocolade etc. Tot meer dan 100 verschillende sponsoren en partners in tv programma's van RTL en Talpa zoals Maggi, A.Vogel, Mexx, Edding, Danone, Goodiebox, Tele2, AH, Jumbo, Sony, Postcode Loterij etc..
De ene samenwerking was succesvoller dan de andere, maar wat de gemene delere was? Het begon met een duidelijke strategie en helder concept.
Bedankt en wat leuk dat je mailt!
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Fijne dag!
Groet,
Beathe
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van je bericht.
Probeer het later nog eens.
Hoi, ik ben dus Beathe. Inmiddels heb ik ruim 15 jaar ervaring in de media (RTL Nederland en Talpa Media / Producties) en altijd in een strategische, commerciële en/of creatieve account rol.
Ik ben tweetalig opgevoed door een Duitse vader en Nederlandse moeder. Voor mij is combineren een tweede natuur. Ik ga altijd voor de win-win. Wat ik ook doe, ik ga voor een maximale omzet, maar ook voor optimale vrije tijd. Bij alles wil ik het beste van twee werelden samenbrengen.
Niet gek dat ik de bijnaam bij vrienden heb gekregen van "Bussy Bee".
1) sociale insecten.
[tradities] Wereldwijd van oudsher symbool voor allerlei moois, vooral van vlijt en samenwerking maar ook van onsterfelijkheid en wedergeboorte. Door hun ijver – een bezige bij – leverden bijen de mens was en honing, oudste zoetstof en oudste alcoholische drank. De drank maakte als nectar de goden onsterfelijk – godendrank. Voor stervelingen werd aan gegiste honing – mede – geneeskracht toegeschreven en werd het eerder dan wijn gedronken als geestverruimend middel.